Friday, January 14, 2011

hanya untukmu..~


nota ni ditujukan khas buat seseorang yang saya sayang dan cinta sangat2..

seseorang yang selalu berada dalam ingatan saya...

seorang wanita yang terlalu indah dalam hidup saya..

saya harap awak tersenyum apabila awak baca yang kita buat khas untuk awak...

awak trlalu istimewa bagi saya..

saya tahu, kekadang saya selalu buat awak kecewa,hampakan perasaan awak..

kadang2 saya terlupa fikir apa awak rasa..

awak cukup sabar dengan sikap saya yang kadang2 okey,kadang2 tak okey..

pernah sekali tu saya tanya awk..

'awak sayang,cintakn saya tak'..

jawapan awak sungguh ringkas..

awak jawap: "mestilah syg"..:)

walaupun jawapan awak trlalu 'common'..

itu sudah cukup buat saya trsenyum simpul tiap kali awak katakan itu pada saya..

saya slalu "be there for you" whenever you need me...

your never ending efforts to make me feel happy..

dan saya bahagia memiliki seseorang yang teramat istimewa seperti awak..

awak baik sangat2..

you gave me motivations and moral support when i lose my self confidence..

you were always there for me..

thank you sayang...

saya jugak nak minta maaf..

kekadang saya suke merajok kalau mood takde..

kekadang fikiran saya sering trganggu dengan 'benda2' yang tak patut dilibatkan dalam hubungan kita ini..

saya takut awak pergi dari hidup saya...

hari ini hari couple kita..

saya janji nak bawa awak pergi jejalan..

saya happy sesangat sebab tadi keluar jejalan..pusing2..

saya pegang tangan awak sebab takut awak hilang nanti..

saya suka sangat2...

awak, sebenarnya saya happy bersama awak..

tapi, satu hari tu saya msg2 awak malam2 seperti biasa..

tapi awak xreply msg saya..

saya tunggu2 awak..

setiap saat saya mengharapkan awak akan jawab..

awak dah tdow ke?

lama juga saya tunggu..

tapi besoknya awak cakap awak tertidur..

h/p awak tersepit bawah bantal..

awak memang jahat..

awak tahu tak..

walaupun kekadang perkara kecik boleh buat saya "tersalah faham.."

kekadang saya 'overreact' sebab saya sayangkan awak sangat2...

terlalu sayang...~

awak faham tak???

saya janji sentiasa tabah manghadapi segalanya bersama awak..

dan saya janji akan cuba faham awk, cuba memperbaiki diri saya dan cuba yang terbaik untuk jadi seseorang yang paling SEMPURNA dalam hidup awak..

thank you sayang..

for everthing you had done for me..

my honey..

i appreciate you a lot and love you so damn much honey..

i hope you feel the same way too honey..

please hang on there, we're almost there honey..

i love you so many2 much!

Mmmmwah!!!!:-*

~Dzafuan Yasmi~

No comments:

Post a Comment